Reply to topic  [ 153 posts ]  Go to page Previous  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Ayu-krääsääsi 
Author Message
Dearest
Dearest

^ Siitä se kuule lähtee. :lolo: Yli kymmenen vuotta sitten keräilyharrastuksen aloittaneena voin kuitenkin vinkata, että kannattaa mennä (ainakin yrittää, haha) järki eikä tunteet edellä. Tuli nimittäin jonkin aikaa hankittua kaikki mahdolliset julkaisut, jotka vaan eteen tulivat. Tuo COMPLETE LIVE BOX on kuitenkin hyvin järkevä sijoitus. Siitä riittää iloa pitkään. :) Joskus muiltakin artisteilta saisi tulla vastaavia live boxeja.

November 26th, 2016, 8:26 pm
Profile
progress
progress

Mulla ei oo onneks millonkaan meinannu mikään keräily lähtee lapasesta (ainakaan omasta mielestä), mulla se menee silleen että jos joku esim sinkku ei herätä mussa kunnolla tunteita niin en osta sitä, eli tunteet määrää :'D
Toi boxi on kyllä ihana ! vielä en oo kahtonu mitään kokonaan, eniten oon kahtonu stadium touria ja cdl 02-03:sta C: tuosta jälkimmäisestä sitä taivaallista Heartplace - Free & Easy - Hanabi pätkää ♥♥♥

November 26th, 2016, 10:03 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Tuo kyseinen potpuri on itse asiassa munkin suosikki! :hearts: CDL 2002-2003 on ehdottomasti yksi ayun parhaista konserteista. Sisältää myös ehkä parhaan livevedon Voyagesta. <-- Toistelenko hieman itseäni? :lolo:

November 28th, 2016, 12:25 am
Profile
Reply to topic   [ 153 posts ]  Go to page Previous  1 ... 12, 13, 14, 15, 16