Reply to topic  [ 995 posts ]  Go to page Previous  1 ... 96, 97, 98, 99, 100
Pälä Pälä Pälä... vol 1 
Author Message
progress
progress

Onko ryhmää vielä tehty? ' u '
Mua kyllä kiinnostas tosi paljon ihmisten ajatukset ayusta mutta totta kai kaikki muukin kiinnostaa, kun moni ei ole kirjotellut tänne tosi pitkään aikaan ' n '

December 7th, 2016, 3:32 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Ei vielä....kait? :yesyes:

December 7th, 2016, 9:38 pm
Profile
I am...
I am...

Hei pitkästä aikaa! Ihanaa, että täällä on vielä keskustelua, vaikka itse admin on feilannut teidät :'D Tosiaan, foorumit tuntuvat olevan vähän aikansa elänyt formaatti, ja nykyään ihmiset pitää yhteyttä ja keskusteluja yllä muualla sosiaalisessa mediassa, just esim. feisba, twitter jne. Helpot ja nopeat kanavat on nyt kai se juttu, sanoisin. Varmaan uusia ihmisiäkään ei oikein foorumille enää tule (isomman mittakaavan foorumeilla kuten AHS varmaan vieläkin riittää mutta meitä tuskin löytää jos ei etsimällä etsi). Joku tollanen fb-ryhmä on aivan ihana idea! En oo itse sellasia tehnyt aiemmin joten en oikein tiedä noista ominaisuuksista, joten jos joku tietäväisempi sellaisen tekisi niin oisi mahtavaa.

December 10th, 2016, 5:50 pm
Profile WWW
Melody
Melody

Minäpä pistin ryhmän pystyyn!

TÄSSÄ

Tein ryhmästä nyt salaisen. Kävi ilmi, että ryhmä ei näy teille linkin kautta. Joten laittakaa mulle yksityisviestillä teidän koko nimenne, jos haluatte päästä ryhmään (tässä keskustelussa aktiivisille laitoin jo yksityisviestiä asiasta). Ja todennäköisesti joudun teidät lisäämään kaveriksi, että ryhmään lisääminen onnistuu. Mut saa toki poistaa sen jälkeen sitten kavereista jos haluaa, kun ryhmään lisääminen on suoritettu. :yesyes: Sinne ei vain onnistu nuon vain ketään lisätä.

Ja jos joku teistä tuntee ayu faneja, niin heitä saa sinne lisätä! Vaikka ei täällä foorumilla olisikaan.

December 10th, 2016, 6:28 pm
Profile WWW
Startin'
Startin'

^ Voisiko joku lisätä miutkin tuohon ryhmään? ;__; *toivoo että joku kiltti näkisi tämän viestin*

June 18th, 2017, 12:04 pm
Profile
Reply to topic   [ 995 posts ]  Go to page Previous  1 ... 96, 97, 98, 99, 100