Reply to topic  [ 995 posts ]  Go to page Previous  1 ... 96, 97, 98, 99, 100  Next
Pälä Pälä Pälä... vol 1 
Author Message
Dearest
Dearest

^ Tätä nykyä mulla on facetunnukset. :yesyes: Piti tehdä ne pari vuotta sitten didaktiikan kurssin takia...xD Jos näistä kahdesta (WhatsApp ja Facebook) pitää valita niin olen varmaan enemmän facen kannalla. WhatsApp- keskustelut helposti hukkuu listan perälle, jos on hiljaisempaa. Facessa voi ehkä paremmin säädellä sitä milloin viestit näkee yms.

Mitenkäs muut (ketä täällä nyt vielä sattuu pyörimään....)? Ideoita, ehdotuksia? Tarkoitus ei ole, että kukaan mitään ahdistusta joutuu tämän takia potemaan. :lolo:

November 18th, 2016, 9:05 pm
Profile
Startin'
Startin'

Ei mullekaan tule mieleen kyllä kuin facebook ja whatsapp. Näiden välillä ei niin väliä.

November 20th, 2016, 11:57 am
Profile
walking proud
walking proud

Ok, eiköhän Facebookkiin ryhmän voi perustaa sitten! Tässä nyt on neljä henkilöä asiaa kommentoinut kuitenkin... mutta kukas ryhmän perustaa? Suljettu ryhmä sen on tietenkin oltava ja nimenä vaan Ayu Moments? Vai Ayu Moments-ryhmä tms.?

November 20th, 2016, 1:25 pm
Profile
Melody
Melody

^Ei oo väliä kuka ryhmän perustaa. Joku innokas saa pistää pystyyn, ja jos ei kukaan halua niin mä voin sitten :D

Suljettu ryhmä tietenkin, nimelläkään ei oo niin väliä, pitäskö se -ryhmä tms olla siinä nimen perässä kuitenkin. Ettei sinne eksy liittymispyyntöineen ketkään ulkomaalaiset :D

// tutkin tässä facen ryhmän luontia, niin siellä on kohta "valitse yksityisyys". Suljettu ryhmä: Kaikki voivat löytää ryhmän ja nähdä sen jäsenet. Vain jäsenet voivat tarkastella julkaisuja. Salainen ryhmä: Vain jäsenet voivat löytää ryhmän ja tarkastella julkaisuja... Kumpi?

November 21st, 2016, 10:34 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Öööö...ei mitään tietoa ryhmän luomisesta faceen, mutta riippumatta siitä minkä noista valitsee, niin eikö ryhmään hyväksyminen käy kuitenkin läpi jonkinlaisen seulan (ylläpitäjä / kanssaryhmäläiset)?

November 22nd, 2016, 8:58 pm
Profile
walking proud
walking proud

Voihan ryhmä olla salainenkin, niin sitten kaikki, jotka tietää, tietää täältä käsin ryhmän olemassaolosta. Välittäisi siten paremmin pyynnöt tämän foorumin ulkopuolisilta henkilöiltä, toki kyllähän tämä topic on julkinen, mutta you know! :yesyes:

November 23rd, 2016, 6:46 pm
Profile
progress
progress

Moi!

Mä en kans oo tääl ollu kovin aktiivinen, vaik käyn ain sillo tällö lukasemas kuulumisia. Mut oisin kiinnostunu kyl tulee Facebook-ryhmään! Ja kuvittelisin et se on paljon kätevämpi, siellä on helppo jakaa ja kommentoida yksittäisiä asioita, Whatsappissa, kokemuksen syvällä rintaäänellä, kaikki asiat menee aina hukkaan ja niitä on rasittava etsiä. Myöskin keskusteluja on hankala pitää yllä monesta eri aiheesta. Eli Facebookkia kannatan!

November 24th, 2016, 4:11 pm
Profile
progress
progress

Toivottavasti siellä facessa on sitten vähän enemmän keskustelua c:
Minkähän takia porukka ei enää käy täällä? Onko tämä tosiaan jotenkin liian vanhanaikaista tämmöinen foorumille kirjoittelu? :'D Vai eikö ihmiset enää tykkää ayusta niin paljon? Vai onko elämä kiireistä esim työn takia? hmmmm :T

November 26th, 2016, 6:35 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Syitä on varmasti monia. Vaikka tämä onkin ayu- foorumi, alusta asti keskustelua on ollut myös aiheen vierestä, joten luulen, että tämä formaatti alkaa olla aikansa elänyt. :? Onhan Ayumi Hamasaki Sekaissa tapahtunut ihan samoin - eli aktiivisia kävijöitä on kadonnut suorastaan räjähdysmäisesti.

Ja itse asiassa sinun kommenttisi, maya, toi esiin yhden ongelman tuon facebook- yhteisön suhteen, joka varmaan kannattaa ottaa jo tässä vaiheessa puheeksi. Eli millaiset julkaisut, jaot tms. olisivat ryhmässä sallittuja? Voivatko ne sisällöltään olla muitakin kuin ayu'un littyviä kuten meillä on tähän asti ollut yleinen topic aasialaiselle musiikille ja ihan tällaiselle mukavalle pikku jutustelulle aiheen vierestä?

November 26th, 2016, 8:32 pm
Profile
walking proud
walking proud

^Niin, eiköhän se enemmänkin ole idea, että voi tehdä julkaisuja/jakoja periaatteessa mistä vain? Ainakin mun mielestä siinä on enemmän järkeä, että nimenomaan yleisistä asioista puhutaan ja toki vaikkapa ayustakin, mutta eipä täällä foorumillakaan ole oikein ayu-aiheet olleet pitkään aikaan erityisemmin pidempiä keskusteluja herättäviä. Mutta mun mielestäni aika vapaa meininki saisi olla, toki nyt jotkut säännöt voisi olla, kuten täällä foorumilla. Suunnilleen samanlaiset, kyllähän täälläkin osataan käyttäytyä ja Facessa esiinnytään lähes poikkeuksetta kuitenkin omalla nimellä/pärställä. 8-)

December 1st, 2016, 4:49 pm
Profile
Reply to topic   [ 995 posts ]  Go to page Previous  1 ... 96, 97, 98, 99, 100  Next