Reply to topic  [ 4 posts ] 
Unet 
Author Message
Melody
Melody

Voit kertoa unistasi tänne :)

ja viime yönä näin unta, että sen jälkeen kun täällä kirjoitin pälä pälä pälä töpöön, että oon hankkimassa koiraa, ni sit supiini tuli ilmoittamaan, että heillä on kaksi maltankoiran pentua n. 10 viikkoisia, ja että saa tulla hakemaan ja että hinta oli vain 250€ :o no menin pentuja katsomaan, toinen oli uros ja toinen narttu. Nartun otin syliini ja sitten supiini sanoi, että sen nimi on Elise, ja mietiin, että vaihtaisinko nimen vai pitäisinkö Elisen, ja muistaakseni päädyin sitten nimeen Elise loppuviimein.. Mutta sitä en muista, ostinko koiran sitten lopulta, muistaakseni jostain syystä epäröin pennun ostoa.. mutta olin kuitenkin nimenkin jo valitsemassa että en tiedä xD

August 26th, 2012, 8:45 am
Profile WWW
walking proud
walking proud

Hahahah, nauran niin paljon tolle sun unelle! Toi koko tilanne kuulostaa jotenkii tosi huvittavalle :mrgreen:

Ite näin ihan käsittämätöntä unta... Pelasin ilmeisesti pleikkarilla jotaan peliä, joka sijoittui Kiinaan. Jossaan vaiheessa peli kuitenkin muuttui todeksi. Seurasin siinä vähän kuin ulkopuolisena jonkun miehen elämää. Hän ajoi moottoritietä metsän reunassa ja näki tien varrella kyltin, jossa kehotettiin poimimaan metsästä marjoja. Mies ei kuitenkaan ensin uskaltanut pysähtyä, koska siellä päin oli nähty sarjamurhaaja nimeltä Bronze Dahlia (en todellakaan tiiä mistä tää tuli...) Loppujen lopuksi mies kuitenkin päätyi poimimaan marjoja ja murhaaja sitten tappoikin hänet.

Tää oli harvinaisen hämmentävä uni jopa mun mittapuulla :I

August 26th, 2012, 4:49 pm
Profile
Dearest
Dearest

Näin viime yönä unta, että äiti vei mut Etelä-Koreaan. xD Saavuttiin isoon keskustaan joko bussilla tai autolla..en muista enää, mutta siellä oli joka tapauksessa isoja kauppakeskuksia. Halusin kuitenkin ehdottomasti ulos sen kauppakeskuksen kohdalla, jossa oli isot näytöt mitkä pyöritti kpop videoita (siellä vilahti ainakin SNSD, sen muistan). Halusin ottaa kuvan koko komeudesta kun nyt kerrankin mun unelmapaikkaan päästiin ja mulla oli sitten käsissäni sekä oma järkkäri että äidin pieni musta kamera. Jostain syystä niiden kameroiden kotelot oli tosi suuria ja mulla oli vaikeuksia pitää sekä kamerat että ne kotelot käsissäni. No, lopulta yksi niistä koteloista lensi sen kauppakeskuksen edustalla olevalle isolle tielle, aivan sinne toiselle puolelle ja käskin äitiä hakemaan sen kun mulla oli kädet täynnä. Äiti lähti ylittämään tietä ja silloin vasemmalta tuli bussi, mutta se tuli kuin hidastettuna ja ajattelin siinä, että äiti kerkeää aivan hyvin sinne tien toiselle puolelle eikä jää alle. Bussi meni ohi ja peitti näkyvyyden hetkeksi (vähän samaan tyyliin kuin Hurja Remontti- sarjassa....) ja kun se bussi lähti mun näkökentästä en nähnyt äitiä missään. Pysyin vielä paikallani ja katsoin sinne tien toiselle puolelle ja huomasin, että sen ostoskeskuksen alin kerros oli ihan rapistumassa. Sellaset ankeat harmaat betoniseinät ja rikkinäisiä ikkunoita (ja se miljöö siinä ympärillä näytti muuten ihan mun kotipaikkakunnan Anttila- rakennukselta....). Yhtäkkiä äiti hyppäsi yhdestä isosta rikkinäisestä ikkunasta karatehuudolla ja kierien ulos ja ojensi sen kotelon mulle sanalla "tässä". Tämän jälkeen heräsin....

January 24th, 2014, 1:13 am
Profile
Dearest
Dearest

Joudun vieläkin välillä muistuttamaan itseäni, että tämä ei ole totta:

Näin viime yönä unta, että mulle tuli pääsykoekutsut postissa. Toisessa kirjekuoressa toivotettiin minut tervetulleeksi yliopiston pääsykokeeseen. Toisen kirjeen sisältö taas koski amk:n pääsykokeita ja siinä lappusessa todettiin, että en voi tulla kokeeseen, koska olen ammattikorkeaan liian vanha.... :roll:

April 7th, 2014, 12:28 am
Profile
Reply to topic   [ 4 posts ]