Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Viimeisin ostoksesi? 
Author Message
Melody
Melody

Otsikko kertoo kaiken :) kuvien kera saa laittaa.

Ostin pari päivää sitten aivan upeat kengät <3
Spoiler: show
Image

rakastuin noihin heti kun näin ne! ja ne oli vielä alennuksessa niin pakko oli ostaa! *___*

August 22nd, 2012, 8:00 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

mä oon ny muutaman viikon ollu niiiin koukussa Starbucksin caramel macchiatoihin (tuntuupas jotenki tyhmältä kirjottaa sen noin), onhan se somewhat kallista, 2.20€ but it's totally worth it♥

August 22nd, 2012, 9:08 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Oi, mahtavat. <3 En ite osaa kävellä kuin lättäpohjakengillä, joten eivät sopisi mulle (ainakaan päivittäiseen käyttöön), mutta voisin hyvin kuvitella pitäväni noita joissain kevätjuhlissa esim. :D

August 22nd, 2012, 9:12 pm
Profile
NEXT LEVEL
NEXT LEVEL

En ole tännekään kirjoitellut...korjataan tilanne.

Vero Modasta ostin kympillä -50% alessa olleen t-paidan jossa kehtaa ehkä mennä kyläilyllekin koska se ei ollut mikään kamala lumppu niin kuin usein Gina Tricotin vaatteet esimerkiksi.
Sellanen ihan perus aika ohut musta toppi jossa on jotain glitteriä etumuksessa ja kaula-aukko on löysempi tosta edestä.

Inter Sportista tein löydön ja säästin 60 euroa yksistä uusista Adidaksen treenikengistä. Koulussa kuitenkin tarvitsen liikuntatunnille uudet sillä edelliset hankaa eikä nuo varmaan ole huonot salillakaan jumpatessa. Saa nähdä miten toimivat.

H&M:ään sain 80e lahjakortin isältä Jouluna ja olen käyttänyt siitä kolmekymppiä ostamalla kahdet uudet pillifarkut. Yhdet siniset ja yhdet harmaat <<3

January 4th, 2013, 11:16 am
Profile
progress
progress

Ostin eilen seinäkalenterin, jossa seikkailee ihania eläinvauvoja <3 Paljon söpöyttä koko vuodelle n_n

January 4th, 2013, 1:30 pm
Profile
Melody
Melody

me taas kaverin kans tehtiin diili, ettei osteta mitään ylimääräistä ainakaan muutamaan kuukauteen xD ennen joulua palo niin hemmetisti rahaa että nyt saa riittää.

Mutta mäki tein muutaman hyvän löydön alennusmyynneistä sillon jouluviikolla, upeat upeat kengät <3 semmoiset nilkkurityyliset koroolliset. Ja sitten laskettelutakki puoleen hintaan. Ja sitten muutama paita.

January 4th, 2013, 3:02 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Alennusmyynnit ja lahjakortti Lindexille ei todellakaan oo hyvä yhdistelmä, oon tuhlannu 100€ kortista kahessa päivässä seittemänkymppiä... Eilen tuli kuitenkii ostettua kahet housut ja neule. (:

January 5th, 2013, 7:47 pm
Profile
Dearest
Dearest

ite olin stadissa ostoksilla eilen ja mukaan tarttu muutama alennusmyyntituote :) olin vaa vähän myöhässä liikkeellä koska kaikki ihmisten käytettäväy koot oli jo menny, useempaa semmosta vaatetta joita olisin halunnu nii oli vaa XL -> koossa :D mutta sain ostettua kesäks komeen lippiksen, mulle ei lippikset oikei sovi mut tää oli ko mun päähän tehty n________n

January 6th, 2013, 8:21 pm
Profile
walking proud
walking proud

Eilen ostin seuraavat:

- Cliniquen silmämeikin puhdistusgeeliä...tai paremminkin "voidetta"
- Maxfactorin MasterpieceMax ripsivärin (oli alennusmyyntikamoissa Emotionissa)
- H & M:n lahjakortilla (vielä jäi rahaa jonkin verran) ostin yhden paidan, puuvillaa puoliksi, angoraakin vähän seassa eli semmoinen lämmin, valko-liilaraitainen. Miten sitä sitten kuvais muuten, kaula-aukko hartiasuunnassa suht laaja ja reunassa muutama somistenappi.
- Nenäliinoja xD

January 13th, 2013, 1:35 pm
Profile
Melody
Melody

^nenäliinoja tarvitaan aina ;)

mä ostin (oli pakko, ja tämä ei todellakaan ole turha ostos ;) ) annan keittokirjan ja ayun CDL11-12 t-paidan! Tilasin nämä jo aivan alkuvuodesta, mutta nyt ne vihdoin lähti tulemaan :) olisin vielä halunnu tilata toisenkin samanlaisen paidan kaverille, mutta s ja m koot näköjään ehtiny loppua..

January 13th, 2013, 6:47 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 30 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next