Reply to topic  [ 12 posts ]  Go to page Previous  1, 2
j-pop vs. k-pop 

jpop vai kpop?
j-pop 64%  64%  [ 7 ]
k-pop 36%  36%  [ 4 ]
Total votes : 11

j-pop vs. k-pop 
Author Message
Dearest
Dearest

Vaikka mun kuningatar Kuu onkin japanilainen, minä valitsin siitä huolimatta K-popin, koska koen sen olevan enemmän mun tyyppistä musiikkia. Pidän siitä kun se on niin vauhdikasta eikä artistit välttämättä keskity turhaa sellaiseen söpöilyyn, mikä monesti J-pop artistien kohdalla minua ottaa niin älyttömästi päähän. K-poppia rakastan myös siksi, että se inspiroi minua lyriikoideni kanssa kovasti ja myös siksi, että se on niin länsimaista ja minä pidän siitä vivahteesta kovasti (sen vuoksi minä jytään Kuutakin. Hänen musiikkinsa on niin länsimaisvivahteista. Sama pätee myös Kana Nishinoon ja Hikkiin <3). Niin ja myös se vaikuttaa mielipiteeseen, että k-popissa tuntuu olevan paljon voimakkaammin R&B ja Hip Hop vaikuttimina kuin J-Popissa. Siispä K-Pop > J-Pop imo.

//Ja unohdin myös sen sanoa, että nykyään J-Pop ei kuulosta enää niin hohdokkaalta kuin joskus 2006-2007 aikoihin. Ainoastaan nuo kolme mainitsemaani artistia ja Namie Amuro ovat saaneet minussa aikaan sellaisia "wow, mitä eeppistä shittiä yeah"-tunteita aikaan. K-popissa artisteilla ja poppoilla on toisin. Kappaleet ovat aina toinen toistaan parempia ja yhä useampi poppoo on löytänyt tiensä sydämeeni.

///Ja minusta K-pop on hyvin tunteellista. Jos se ei olisi, Lee Hyorin, 2NE1:n, BIG BANGin ja T-Aran balladit eivät saisi minua itkemään. :D

August 21st, 2012, 4:04 pm
Profile WWW
progress
progress

Jiipoppi se on mulle. K-pop ei oo koskaan iskeny vaikka on jotain kuunnellu, mutta mikään ei vie jpopilta voittoa!

April 11th, 2014, 11:42 pm
Profile
Reply to topic   [ 12 posts ]  Go to page Previous  1, 2