Reply to topic  [ 9 posts ] 
Lontoo 2012 
Author Message
walking proud
walking proud

Pakkohan olympialaisilla on oma töpö olla :mrgreen:

Image

Vuoden 2012 kesäolympialaiset järjestetään siis Lontoossa, Englannissa. Päättäjäispäivä on 12. elokuuta ja avajaisethan siis pidettiin 27. päivä heinäkuuta. Tänä vuonna urheilijoita on 204 eri maasta ja lajeja on mukana 26.

Wikipediassa lisää infoa!

------

En oo mikään erityisen kova penkkiurheilija, mut kyl olympialaisia tulee kateltua aina kun sieltä jotaa kiinnostavaa tulee. Telinevoimistelu ja futis sekä miesten uinti on sellasia, jotka itteäni oikeestaan kiinnostaa eniten. Koristakin joskus töllötän.

Ite en usko, että Suomelle tulee tänä vuonna mitaleja, mut kannustus on silti kovaa :P

July 29th, 2012, 3:02 pm
Profile
Dearest
Dearest

Aikamoise logo muute ne on kyl valinnu, omg :D
Mä en juurikaa oo jaksanu olympialaisii kattoo, kyl mä oon välil ylel kääntäny mut oonki sit ollu kokoaja selkä telkkuun päi läppärillä :o Mä en nähny sitä avajaisseremoniajutskaa ihan alust ja vaik rupesinki jossai vaihees kattoo sitä ni meni tavallaan ohi ku oli telkun ääni mutella ja kuuntelin musaa kuulokkeilla :D

July 30th, 2012, 11:35 am
Profile WWW
Dearest
Dearest

En itsekkään katsonut tuota avajaisseremoniaa. Näin vain kuvia lehdestä ja niiden perusteella ainakin näytti hienolta. :)

Mitä itse olympialaisiin tulee niin katson silloin kun kiinnostaa ja satun olemaan television ääressä. Tähän mennessä olen katsonut vähän uintia, telinevoimistelua ja sitten kokonaan sen ilmapistooliammunan missä se suomalainen Janssen (miten lie kirjoitetaan?) kilpaili.

July 30th, 2012, 1:43 pm
Profile
walking proud
walking proud

Joo, toi logo on kyllä vähän... Tajusin vasta eilen, et tosta kuviostahan muodostuu 2012 :mrgreen: En tiiä mitä ihmettä oon oikeen aatellu, varmaankii että toi yrittää esittää Brittein saaria tai jotaan..

Mie katoin avajaisseremonian ainakin osittain ja täytyy sanoa, et oli kyl tosi hieno! Ihan loppuun asti en jaksanu katella, mut mun näkemät pätkät oli kyl upeita.

July 30th, 2012, 5:05 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Oon kuullut niistä avajaisista niin paljon hyvää, että harmittaa etten kattonut! YouTubestakaan en ole sitä hyvälaatusena löytänyt, kaikki on niin pikselisiä, etten ole viittinyt edes yrittää niitä kattoa. :/

Muuten ei sitten kiinnosta ollenkaan... :lol:

July 30th, 2012, 5:28 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Mä katoin joku yö naisten lentopallo(?)matsin, Japani vs. Italia :D Tosi menin kymmene minsaa enne loppuu nukkumaa ni jäi pimentoon se et kumpi sit loppuje lopuks voitti :D

August 3rd, 2012, 11:18 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Olympialaisetkin on nyt sitten ohi. :) Mitä teille jäi kisoista (tai opening/closing seremoniasta) päällimmäisenä mieleen?

August 15th, 2012, 11:10 pm
Profile
Melody
Melody

yksi hopea tuli xD ainut asia minkä olympialaisista tiedän. En oo seurannu niitä yhtään. Töissä asiakkaat niistä joskus puhuu ja voivoteltiin vain, miten huonosti suomella meni xD että kun eivät osaa.

August 16th, 2012, 7:23 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

spaissaritytöt ♥

August 19th, 2012, 4:11 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 9 posts ]