Reply to topic  [ 105 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next
2NE1 
Author Message
Dearest
Dearest

^ Joo, ne promokuvat on kyllä kieltämättä olleet jotenkin huonosti toteutettuja. Muakaan tuo teema ei oikein säväytä, mutta kaikista eniten koko yhtyeessä nykyään ärsyttää Dara. xD Se ei ole alun alkaenkaan ollut mun suosikki, mutta nyt tuon uuden sinkun myötä mun tunteet Daraa kohtaan vaan vahvistuu ja vahvistuu.

January 29th, 2014, 9:44 pm
Profile
Dearest
Dearest

Image

Bomista tulee ihan mieleen Miss Piggy :D ihan kamalasti sanottu mutta suoraan sanottuna Bom näyttää ihan hirveältä.. Dara ei ole muuttunut ollenkaan sitten debyytin ja Minzy näyttää paljon paremmalta kuin ennen. tykkään pitkistä hiuksista Minzyllä. CL taas ärsyttää itsekeskeisyydellään.. en ole koskaan tykännyt CLstä, musta siitä oikein huokuu se että se pitää itseään muita parempana :(

sais tulla tämä comeback jo että tietäisi onko se menestys vai floppi. musta vähän tuntuu että tällä hetkellä se on joko tai, ettei siinä välissä ole oikein muita vaihtoehtoja. K-pop tuntuu kyllä muutenkin olevan aika rajussa laskussa maailmanlaajuisesti että mielenkiintoista kyllä tulee

edit. tajusin vasta kuinka negatiiviselta kuulostan ja valitan kaikesta :D se ei siis ole tarkoitus, musta tämä on vaan oikeasti aika huono konsepti tytöiltä mutta odotan silti positiivisesti mitä tuleman pitää!

February 1st, 2014, 2:36 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Joo, en tiedä mitä Bomin kasvoille oikein tapahtuu. Ihana tyttö, mutta jotain on kyllä pielessä. Eikös huhuttu, että hänellä on joku sairaus, josta johtuu kasvojen "turvotus"? Itse en usko siihen, koska kyllä tuo ihan harkitulta näyttää, jos nyt niin voi sanoa. :/

Musta YG:n taktiikka 2NE1:n kohdalla on ollut aina vähän hölmö. Yleensä ne uutisoi comebackista todella aikaisin verrattuna siihen milloin sitten oikeasti saadaan uutta materiaalia. Se saa vaan fanit sitten ärsyyntymään kun mitään ei tulekkaan pitkiin aikoihin. Jos paluu viivästyy sen takia, että comebackia halutaan vielä hioa viimeiseen asti niin miksi julkaista teaser kuvat ja videot niin aikaisin, että fanit kerkeää jo kyllästyä odottamiseen? :/

Vähän offia, mutta ensimmäistä kertaa mulle tuli inhottava olo kun katsoin kpop videota. Kyseessä oli Ga Inin Fxxk U. Tämä on suora lainaus siitä, mitä kirjoitin videon kommentteihin. Ja huom, en ole koskaan aikaisemmin kommentoinut yhtäkään videota youtubessa, mutta nyt oli pakko: "The song and video were disappointing. The sexiness went beyond my comprehension. I wish they had done this with good taste....". Jostain syystä tuo video meni multa niin yli. Olen nähnyt paljon kaikenlaista ja varsinkin tällä hetkellä tuntuu, että kpopissa on in ns. sexy concept. Mulle se on sinänsä ihan ok kunhan kaikki ei ole tekemällä tehtyä ja menee hyvän maun rajoissa. Onneksi 2NE1 aikoo tehdä ainakin kuvien perusteella ihan jotain muuta eikä mene valtavirran perässä! :)

February 1st, 2014, 3:22 pm
Profile
Dearest
Dearest

Noni! Tässäpä nähtiin taas miten YG toimii...

"We have urgently postponed 2NE1's 2nd album release date from the original schedule of 12am on February 24 to 12am on February 26. The offline album will be released on March 7 as planned. The reason for the urgent change of date is to release the album on a more special day instead, as CL's birthday falls on February 26, especially because whopping three songs composed and written by CL for the first time are included in the 2nd album. I ask for your generosity and understanding for the change."

source: YG / allkpop

Vaikka julkaisua siirretäänkin vain kahdella päivällä ja vaikka kuinka on CL:n synttärit, niin on tää kyllä aika järjetöntä touhua. Kuten joku sanoikin jollain toisella foorumilla: miksi herättää toiveita albumin julkaisusta kun ei voi antaa täysin varmaa tietoa.

February 18th, 2014, 11:12 pm
Profile
Dearest
Dearest

mua muuten vähän ärsyttää kuinka CLn asemaa 2NE1ssa on kohotettu entisestään..

Image

onhan se hienoa että on monilahjakkuus mutta tää alkaa meneen jo CL feat. other girls from 2NE1-tasolle :( missä muiden tyttöjen panos? myös aika kummallista että vain 10 kappaletta eikä ollenkaan sinkkuja mukana, koska eikös tytöt jossain haastattelussa sanonut että nauhoitettu yli 2 albumin verran biisejä? en ymmärrä sitten yhtään korean musiikkiteollisuutta :lol:

February 22nd, 2014, 4:11 pm
Profile
Dearest
Dearest

2NE1 vs. SNSD tai toisinpäin. Kumpi albumi kolahti enemmän vai kolahtiko kumpikaan?

Mun on pakko nyt sanoa, että oon molempien yhtyeiden kohdalla ainakin tällä hetkellä todella pettynyt. SNSD:n minin kuuntelin läpi ja huomasin, että title trackia lukuunottomatta kappaleet ei herättäneet mussa minkäänlaisia tunteita. 2NE1:n albumilla iski ensimmäisellä kuuntelulla tasan kaksi kappaletta: vanha tuttu SCREAM ja BABY I MISS YOU, joka muuten on imo paras kappale koko levyllä ja muistuttaa Spice Girlsin tuotantoa, kuten monet ovat todenneet.

Kumpikaan levy ei saanut mussa aikaan "hei, kuuntelenpa tän vielä uudestaan" ajatusta...

February 26th, 2014, 11:24 pm
Profile
Dearest
Dearest

mun on kyl pakko yhtyä sun mielipiteeseen, oon Crushin suhteen TODELLA pettynyt. kuuntelin albumin äsken ja rehellisesti sanottuna ainoa biisi joka jäi mieleen oli SCREAM ja sekin oli musta heikompi kun alkuperäinen versio.. lisäks päähän jäi Bomin COME BACK HOOOOOME kohta kyseisestä biisistä - muuten kuin en olisi koko albumia koskaan kuunnellutkaan :(

ajattelin albumia kuunnellessa että se toistaa koko ajan itseään, biisi alkaa aina reggaesti tai rauhallisesti, kertosäe popitusta ja tanssittavaa ja sit taas sama toistuu biisi biisiltä :roll: lisäks mua ei yllättänyt yhtään että CLn soolobiisi oli albumin biiseistä menevin heti SCREAMin jälkeen. :roll: :roll: :roll:

pakko sanoa että ihmettelen kummasti että moiseen roskaan meni kaksi vuotta, kuulostaa musta aika semmoselta että PAKKO SAADA LEVY ÄKKIÄ ULOS ÄÄNITETÄÄN VIIKONLOPUN AIKANA KOKONAAN :cry:

lisäks musta on surullista että en kokenut enää semmosta fiilistä tyttöihin jota koin esim Do you love men kohdalla, tyttöjen tyyli musiikillisesti on muuttunut niin paljon vakavempaan ja rakastansuaälälähde-linjalle mikä on musta blääh, rakastin sitä I AM THE BEST-asennetta joka heistä huoku ennen, se erotti 2NE1n muista tyttöbändeistä. no eipä erota enää.

GGn albumia en ole uskaltanut vielä kuunnella :o

February 27th, 2014, 6:21 pm
Profile
Dearest
Dearest

Enpä ole uutta albumia vielä kuunnellut ollenkaan kun en ole pystynyt sitä lataamaan, koska ibternet yhteys on syvältä ja olen muuten vain laiska + BIGBANG ja Koda Kumi ovat olleet liian täydellisiä. <3 Mutta aion kyllä kuunnella maanantaina tämän, kun kyse on kuitenkin korealaisesta tuotannosta.

Ja joo, tuo CL on liian korostettu tuossa. Minä en edes erityisemmin välitä hänestä, pakko myöntää. Oma lempijäsen on aina ollut Park Bom. Hänen pitäisi julkaista lisää soolomusiikkia, koska You And I ja Don't Cry on niin upeita kappaleita.

Ja promokuvasta pitää sanoa se, että tuo Minzy näyttää ihan Koda Kumilta. Tuo asento ja ilme ja kaikki on jotenkin niin täynnä Kuu-asennetta. Ei se minua erityisemmin haittaa tietenkään, mutta piti sekin tuoda esille kun en jaksa välittää saanko kakkaa niskaan täällä vai en. :p

March 1st, 2014, 3:57 am
Profile WWW
Dearest
Dearest

Nyt kun kuuntelin toisen kerran albumin läpi niin pidän jo 5 kappaleesta ja se on puolet. :D Mun mielestä levyn heikoin kappale on HAPPY ja en pidä tuosta unplugged versiosta. :/

March 1st, 2014, 3:24 pm
Profile
Dearest
Dearest

Reyoule wrote:
Ja promokuvasta pitää sanoa se, että tuo Minzy näyttää ihan Koda Kumilta.

nyt kun sanoit niin huomaan kyllä itekin nyt aika samaistumista Kuuhun! :lol:

musta olis reilua että muutkin jäsenet saisi soolokappaleita, eikä vain CL

March 1st, 2014, 6:45 pm
Profile
Reply to topic   [ 105 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next