Reply to topic  [ 105 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next
2NE1 
Author Message
Dearest
Dearest

en aluks tykännyt ollenkaa, ko ekaa kertaa kuulin - tuli sellanen olo et tytöt menettäny kipinänsä, mutta nyt muutaman kerran jälkeen voin sanoa että ei paha! ei tämä silti tuttua 2NE1-tunnetta saa jota tule esim toisen mini-albumin biiseistä. eli samalla heikommalla linjalla I Love Youn kanssa mutta silti ok.

eniten mua harmittaa jäsenten asenteet. videolla kaikki näyttää niin ylimielisiltä Daraa lukuunottamatta.. se muutos tapahtu musta kyllä jo I Love Youn aikaan kun he alko saavuttaa suurempaa julkisuutta! Bom oli ennen lemppari ja kaunein mutta naama on turvonnu aika kovaa vauhtia? + en tykkää ollenkaan piilareista! heille tais tapahtua Rihanna-ilmiö eli et luulee omistavansa koko maailman. ja se ei musta sovi artisteille..

July 14th, 2013, 12:58 pm
Profile
Startin'
Startin'

enpäs oo alun jälkeen juuri kirjotellu tänne. nyt on sit taas kova 2ne1- ja namie-buumi joten oli pakko tulla :3

tosi monet tuntuu dissaavan/olevan semisti pettyneitä 2ne1:n uuteen sinkkuun, mutta mä kyllä pidän siitä tajuttomasti. tulee chillit AINA kun CL:n räppiosuus tulee :D ehkä se on se reggae-vivahde joka saa ihmiset vierastamaan sitä. no, sehän on kesäbiisi :)

j-pop ja kaikki "kawaii" osoitteessa http://girlysideofmine.tumblr.com/
toinen tumblr-blogi http://destroyingeverythingold.tumblr.com/

July 14th, 2013, 1:02 pm
Profile
Dearest
Dearest

Minä en ole edes kuullut tota uutta kappaletta, koska juuri nyt en oikein ole kiinnostunut k-popista kovin paljoa. Ajattelin siksi odottaa sen uuden levyn julkaisua niin voin popittaa uudet kappaleet samalla kertaa puhki. :)

July 16th, 2013, 2:07 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Tällä kertaa 2NE1 tulee ryminällä paljon paremmalla kappaleella kuin FIL. <--- mun mielestä. :D

August 9th, 2013, 1:23 pm
Profile
Dearest
Dearest

tuo uusi kappale on aivan mahtava!! my gurls are back!! 8-)

en oo lämmenny oikei vieläkään Falling In Loveen mut tää on just semmonen tyttöjen tyylinen! YAY!!!

August 9th, 2013, 4:04 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Joo, FIL vähän suoraan sanoen polki paikallaan. Siinä ei ollut mitään yllättävää. Mustakin se oli vain ihan ok. :D

August 9th, 2013, 4:37 pm
Profile
Dearest
Dearest

mulla oli pitkään etten kuunnellut tyttöjä piiiiitkään aikaan, meni maku I Love Youn ja sen kiertueen jälkeen mut tää nosti sen taas :)

Falling In Love on vähän tylsä, semmonen että siinä tuntuu et he yrittää ehkä vähän liikaa?

August 9th, 2013, 9:25 pm
Profile
Dearest
Dearest

En hirveästi välitä muutenkaan joulukappaleista, mutta mun mielestä Bom pilasi tämän duettoversion ihan täysin. :/

December 22nd, 2013, 5:26 pm
Profile
Dearest
Dearest

Uusi albumi AON (All Or Nothing) ja kiertue tulossa tänä vuonna. Mitään tarkempia päivämääriä ei ole vielä julkaistu itse albumiin liittyen. Alkuvuodesta se kuitenkin ilmestyy. Toivottavasti. :lol:

January 17th, 2014, 8:29 pm
Profile
Dearest
Dearest

odotan kyllä innolla millanen albumi on tulossa, ja että sisältääkö se jo julkaistut sinkut! oon nyt vasta lämmennyt Missing Youlle, mutten siltikään sanoisi sitä parhaimmaksi tuotannoksi.

en kyllä tykkää sci-fi- teemasta ollenkaa, musta näyttää vähän huonosti toteutetulta ja vähän jopa naurettavalta :( lisäksi Bomia ei meinaa tunnistaa enää ollenkaan.. :( toivon että tytöt muuttaa mun mielen tän albumin myötä :)

January 29th, 2014, 9:02 pm
Profile
Reply to topic   [ 105 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next