Reply to topic  [ 105 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
2NE1 
Author Message
Dearest
Dearest

^Olen odottanut pitkän aikaa että Bomilta tulisi lisää soolokappaleita. Rakastan hänen ääntään niin paljon. <3

Niin ja mitä tulee Minzyn Kuu vaikutteisiin niin olenkin ihmetellyt miten en ole aikaisemmin huomannut asiaa. Minzy on nimittäin Kuun fani. Kuulemma hän åellä on tapana katsella Kuun konsertteja ja opetella koreografiat. Se luki jossakin vuoden 2011 haastattelussa muistaakseni. Aika herttaista sanoisin. ;3

Ja edelleen mielipidettäni albumista saatte odottaa maanantaihin saakka. Kingdom Hearts on liian upea juuri nyt... *_*

March 2nd, 2014, 12:23 am
Profile WWW
Dearest
Dearest

Kirjoitan nyt uuden viestin tälle analyysilleni kun ei tuota aikaisempaa viestiä kuitenkaan kukaan lue, vaikka editoisinkin sitä, joten parempi näin.

CRUSH
Tämä kappale jäi ensimmäisellä kuuntelukerralla ihan kokonaan kuuntelematta kun puuhailin niin paljon muuta, mutta nyt kun popitan sitä ajatuksella toisella kertaa, se kuulostaa ihan hyvältä. Se ei kuitenkaan ole mikään I AM THE BEST tai Can't Nobody, jotka oli sellaisia kunnon popituskappaleita. Tämä on todella laimea esitys aikaisempaan bad ass attitude-biiseihin verrattuna minusta. Pidän tästä kyllä, mutta siinä se onkin. En rakasta sitä samalla tavalla kuin noita mainitsemiani kappaleita. 3/5

Come Back Home
Tämä kappale taas on niin omituinen, etten taas voinut olla ihastumatta siihen. Eikä se johdu tuosta reggae vivahteesta ollenkaan, joka kertsien aikana on kuultavissa. Pidän tästä kappaleesta valtavan paljon, vaikka ne omituiset hip hop riffit tuolla kesken laulua jotenkin ei tunnu kuuluvan tuonne. Unplugged versio on siksi minusta parempi versio tästä kappaleesta. Se on todella kaunis ja melkeinpä toivon että se olisi tässä tämän originaalin sijaan. :D 4/5 (olisi alempi jos unplugged versio ei olisi niin upea)

Gotta Be You
Ei kyllä napannut ollenkaan tämä kappale, vaikka onkin vähän menevämpi tapaus. Voi olla, että ihastuin yhtäkkiä kuuden kuukauden päästä tähän enkä voi lakata kuuntelemasta, mutta juuri nyt ei kyllä nappaa. Hassua sinänsä, koska BIGBANGilla on muutama vähän samantyyppinen kappale diskografiassaan ja niitä minä jumaloin ihan täysin. o.O 2/5

If I Were You
Tämä kappale on vain yksinkertaisesti tylsä. En tiedä johtuuko se minun mielialastani nyt vai mistä, mutta ei kyllä jotenkin sävähdytä meikäläistä. Yleensä minä pidän tästä musiikkityylistä aika paljonkin, mutta tämä kappale on jotenkin ihan hirveä. En osaa pukea sitä sanoiksi. :< 1/5

Good To You
Tässä on valtavasti potentiaalia olla yksi lempikappaleistani, mutta jos se tuntuu siltä kuin se olisi soinut jo viiden minuutin ajan, se ei ole hyvä juttu ollenkaan. Pidän kyllä siitä rap-osasta loppupuolella biisiä, mutta muuten tämä on ihan kamalan pitkäveteinen. Saa nähdä, muuttuuko mielipide kuuden kuukauden päästä. :p 1/5

MTBD
Minä en ole koskaan ollut mikään CL fani, mutta tämä kappale iski lujaa. Baddest Female oli minusta ihan älyttömän tylsä, mutta tämä biisi on enemmän minun makuuni. Tässä kappaleessa on myös kuultavissa vanha 2NE1 sellaisena kuin sen muistan. Harmi ettei tämä linja tosiaan säilynyt. Tämä kappale on kuitenkin minusta koko albumin paras kappale ja tulen varmasti kuuntelemaan sitä lisääkin. 5/5

HAPPY
Tämä kappale on sellainen, jonka pitäisi olla Lana Del Reyn julkaisemattomien kappaleiden joukossa. Se johtuu siitä, että kappale kuulostaa jonkin verran Lanamaiselta musiikkinsa puolesta. Samalla tämä kuulostaa erilaiselta. Eikä tämä oikeastaan mikään paska biisi myöskään ole. Lähinnä sellainen OK, ja oikeastaan tämä sopiikin tälle albumille kun levyn nimikin on CRUSH. En silti ole koukussa tähän, vaikka pidänkin. 3/5

SCREAM (Korean ver.)
Tämän kappaleen japanilaisen version kanssa minulla oli aina se ongelma, että minusta kieli ei sopinut tähän muuten niin k-pop henkiseen kappaleeseen. Ja aivan kuten arvasinkin, kappale kuulosti ällistyttävältä koreaksi laulettuna. Tässä kappaleessa on jopa vähän vanhemman 2NE1:n tunnelmaa, mistä minä pidän. Albumin toiseksi paras biisi heti tuon CL:n soolon jälkeen. :) 5/5

Baby I Miss You
Tämä kappale on minusta aika hyvä itse asiassa nyt kun uudelleen tätä kuuntelen. Se muistuttaa minua aika paljon näistä 90-luvun lopun R&B kappaleista, joita jenkeillä oli tapana julkaista. Ja minä rakastan niiden tyyliä. Tässä kappaleessa on aika lailla samanlainen tunnelma. Ja onhan tämä myös varsin hyvä rentoutus Come Back Homen unplugged versiota. 5/5

En tiedä, mutta minusta jotenkin tuntuu siltä, että tällä albumilla on yritetty hakea jotain ensimmäisen minialbumin ja To Anyone-albumin fuusiota tai jotakin, koska musiikkityylit on vähän niiden tyyppisiä, mutta juuri se tässä albumissa mättääkin. Minä ihastuin tämän poppoon musiikkiin, koska heillä oli tapana julkaista paljon kokeilevampaa poppia ja siksi he jäivät myös heti mieleen. Samoin nämä kunnon bad ass biisit kuten Fire, I AM THE BEST ja Can't Nobody iskivät aikoinaan minuun todella lujaa. On todella sääli, että tämä poppoo on lähtenyt tällaiselle "safe" puolelle musiikkinsa kanssa. Se on todella ikävää, koska maalmassa on genrejä, jotka 2NE1 olisi varmasti saanut kuulostamaan ällistyttävältä.

Kokonaisarvosanaksi antaisin 3, koska vaikka albumi ei säväyttänyt minua erityisemmin, siinä on muutamia loistavia kappaleita, kuten juuri Baby I Miss You, SCREAM, MTBD ja Come Back Home, joita tulen varmasti kuuntelemaan enemmänkin. Mutta totuus on se, että tämä on ensimmäinen 2NE1 julkaisu, josta en ole pitänyt kovinkaan paljoa. Se on todella ikävää, koska yleensä tämä porukka on ollut sellainen, joka aina jaksaa hämmästyttää minua. :<

March 3rd, 2014, 5:15 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

nyt tuli viimein saatua aikaseks kuunneltua albumi toiseen kertaan enkä ole enää niin pettynyt tyttöihin! ehkä ihan hyvä että ottavat välillä rauhallisemmin.. oon jäänyt ihan koukkuun nimikkobiisi CRUSHiin :D popitan sitä autossakin melkein koko ajan, siinä on sitä tiettyä 2NE1-asennetta jonka huomasin vasta live-esiintymisen kautta! lisäks kun luin lyriikat niin holy fuck!! oikee we're 2NE1-attitude ♥

albumin musiikkivideot sen sijaan on aikamoista roskaa, COME BACK HOME on ihan hirveä ja musta todella halvasti toteutettu kuten AON-kiertueen promotkin :lol: HAPPY sen sijaan oli aika plääh ja CL-keskeinen :roll:

March 15th, 2014, 3:14 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Muhun kumpikaan video ei tehnyt vaikutusta. CBH oli todella sekava ja liian nopealla sykkeellä tehty. HAPPYn videossa taas vilahti Jeremy Scott, jonka pärstää en vaan kerta kaikkiaan voi sietää...x/ HAPPY oli kuitenkin paremmin toteutettu ja siinä ei menty liiallisuuksiin.

March 17th, 2014, 2:12 pm
Profile
Dearest
Dearest

ugh, Jeremy Scottin naamaa en siedä kyl minäkään! en ymmärrä miksi se on pitänyt tunkee siihen videolle..

oon jääny nyt ihan koukkuun 2NE1in musiikkiin pitkästä aikaa! :lol: jostain syystä ollut taas pitkä vaihe kuuntelematta näitä biisejä mut palaan aina tyttöjä kuuntelemaan ja ajattelemaan et miksi ihmeessä se aina jää? nytkin aluks Crush oli aika plääh mut nyt voin sanoa pitäväni kaikista biiseistä, joistain enemmän kun toisista mutta mikään ei silti ole HUONO. :D ainoat biisit joille en ole vielä niin lämmennyt on Happy ja Baby I Miss You

lisäks on mahtava popittaa tyttöjen musiikkia autossa kun on paranneltu poppivehkeitä niin tää on just täydellistä musiikkia ajeluun :P

March 22nd, 2014, 1:47 pm
Profile
Reply to topic   [ 105 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11