Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Namie Amuro | | New Single『Mint』18/05/2016! 
Author Message
Dearest
Dearest

OMG! FEEL leaked! :o

Kertokaahan mielipiteitänne, jos kuuntelette levyn läpi. :)

July 6th, 2013, 2:22 pm
Profile
Dearest
Dearest

Albumi on todellakin erinomainen. Hyvin kansainvälisen kuuloinen koska englantia on paljon, mutta myös kappaleet ovat erästä AHS käyttäjää lainatakseni: kuin amerikkalaisten pop prinsessojen hylkäämiä kappaleita. Varmaan muistatte Rihannan smash hitin We Found Loven, joka keikkui soittolistoilla maailman joka kolkassa? Kappale oli ilmeisesti alunperin Leonan, mutta Rihanna julkaisi sen omalla nimellään, josta Leona sitten vähän suutahti (ei ihmekkään sillä myynnillä ja suosiolla, kyllä ois itseäkin ketuttanut xD). Paljon muitakin tahattomia ja tahallisia hylkäyksiä ovat artistit tehneet ja kappas, joku toinen vie kermat päältä. Tätä levyä kuunnellassa tulikin välillä sellainen tunne, että ei vitsit, Umbrellan ois alunperin pitänyt olla Namien kappale. Jotenkin sopisi hänen nykyiseen pop/dance painotteiseen tyyliinsä. :D

Lempikappaleeni levyltä: Rainbow, Hands On Me, Heaven, Poison, La La La, Contrail
Heikoin lenkki (ei inhokki, mutta olisi voinut jättää poiskin): Can You Feel This Love

July 8th, 2013, 8:32 pm
Profile
Dearest
Dearest

FEEL on täydellinen ja sai mut muistamaan miksi Namie oli mun #2 favorite artist monta vuotta sitten. Hän ehdottomasti nappasi paikan takaisin Ayulta. En voi edes sanoin kuvailla kuinka paljon minä rakastan tätä albumia nyt. Ehdottomasti yksi tän vuoden parhaimmista julkaisuista tähän mennessä. Enkä todellakaan välitä vaikka kuulostaakin amerikkalaiselta. Minusta Namien musiikki on aina ollut hyvin länsimaista ihan alusta saakka, joten en tajua miksi ihmisiä ottaa päähän niin paljon. Minusta Namien englantikin on todella hyvää ja on mukavaa kun hän laulaa englanniksi♥ Omia lempikappaleita ovat Alive, Let Me Let You Go, HEAVEN, La La La, Contrail ja Hands On Me. Inhokkeja ei ole, kuten ei koskaan kun Namiesta on puhe♥

July 10th, 2013, 3:58 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Ei suurin osa ihmisistä välttämättä englanniksi laulamista vierasta vaan pikemminkin Namien ääntämistä. :D Mua se ei niinkään häiritse, mutta toivoisin silti, että Namie pitäisi yhä kiinni japaninkielestä, koska hän laulaa jp- osuudet yleensä itsevarmemmin ja kovemmin ja koen sen osaksi sitä kuka hän on. :)

En muuten ymmärrä miksi melkein kaikki tuntuu nostavan Supernatural Loven tämän levyn parhaaksi kappaleeksi. Mulla se ei mene edes top 3:een vaikka hyvä onkin. xD Mun top 3 sisältäisi varmaankin kappaleet La La La, Rainbow ja Heaven, mutta en kyllä osaa niitä sitten laittaa paremmuusjärjestykseen. :P

btw, näittekö jo kuvia tour goodseista? Vitsit haluan sen mustan t-paidan, jossa on pinkillä teksti ja helma vähän revityn oloinen. :shock:

July 12th, 2013, 9:20 pm
Profile
Startin'
Startin'

tää albumi vuosi kyllä nopeammin kuin muut namien levyt! ja tää on ihan SUPER, luulenpa että paras kaikista namien julkaisuista?! oon ihan myyty!!! art work on onnistunu kans kerranki, todella upeat levynkannet. niitä on ollu hauska vähän muokkailla kuvankäsittelyohjelmilla :P

harrastaako muut btw sitä lempiartistiensa kohdalla?

eniten pidän supernatural lovesta, mutta koko albumi on kyllä tosi kova. missä voi muuten katsoa videoita kokonaan kun youtubella ei voi..? ANYONE??

j-pop ja kaikki "kawaii" osoitteessa http://girlysideofmine.tumblr.com/
toinen tumblr-blogi http://destroyingeverythingold.tumblr.com/

July 14th, 2013, 1:06 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Mulla on oikeastaan kuvankäsittely nyt vähän jäänyt vaikka aikaisemmin tykkäsinkin värkätä sillä kaikenlaista. :S Vaihtoehtoiset kansikuvat saa helpoiten muilta - paremmilta tekijöiltä - netistä niin en jaksa vaivautua. xD

Ja pari muuta hyvää väylää videoiden katseluun on ainakin nämä:

http://www.yinyuetai.com/
http://www.dailymotion.com/

July 14th, 2013, 6:35 pm
Profile
Dearest
Dearest

Minä en tee vaihtoehtoisia kansia laulajille, koska minusta esimerkiksi last.fm:ssä alkuperäisten on pakko olla käytössä. Tietenkin jotkut unreleased, fanmade tai TV live albumit on oma asiansa, mutta virallisilla julkaisuilla kuuluu olla alkuperäinen kansi aina käytössä. :)

July 16th, 2013, 2:04 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

uskallanko ees kuunnella levyä kun noi kannetki saa mulle jo oksennusrefleksin aikaseks :? :shock:

July 22nd, 2013, 12:25 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

^Uskallat, kun kerta minäkin uskalsin. :D

En tosiaan oo kuunnellut Namieta vuosikausiin, koska ei vaan oo napannut. Päätin kuitenkin nyt yrittää kuunnella tän levyn ja sanotaan nyt vaikka niin, että ei tääkään ihan täysillä napannut, mutta oli siellä jotain hyvääkin. Alive ja Heaven oli vissiin mun lempparit, molemmat erottui edukseen ja molemmista oikeasti tykkään. Hands On Me kuulosti aluksi tosi hyvältä, mutta rupes sit parin kerran jälkeen vähän junnaamaan. Saattoi kyllä johtua väsymyksestä... La La La oli ihan ok, kaipaa vielä pari kuuntelukertaa. Muu levy oli suht tasaista sitten. Pitää vielä kuunnella pari kertaa, että jos sieltä joku vielä nappais.

July 22nd, 2013, 1:36 pm
Profile
Dearest
Dearest

PAKKO KATSOA, IHAN MAHTAVAA! <3

September 9th, 2013, 5:34 pm
Profile
Reply to topic   [ 68 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next