Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Euroviisut 
Author Message
Dearest
Dearest

Seuraako kukaan tämän vuoden UMK:ta? Nyt ollaan menossa vasta artistiesittelyissä. Eka osa tuli viime viikolla ja toinen tämän viikon lauantaina. Mun mielestä meillä on aika hyviä ehdokkaita edustajiksi. :) Suosikkejani ainakin tässä vaiheessa ovat Lili Lambert, Mikko Pohjola, Softengine, Miau ja Hanna Sky. Parista artistista en sitten ole vielä saanut muodostettua kunnon mielipidettä, joten heitä en tässä mainitse.

Vähiten tykkään Hukka & Maman, Dennis Fagerströmin, Makean ja Madcraftin kappaleista. Varsinkaan tuo viimeinen ei oo yhtään mun makuun, koska suoraan sanoen inhoan tuon tyyppistä musiikkia. Tulee heti joku Blink-182 mieleen....

December 30th, 2013, 9:35 pm
Profile
Dearest
Dearest

Eka semifinaali tänään ylellä 20.30! :)

January 11th, 2014, 7:46 pm
Profile
NEXT LEVEL
NEXT LEVEL

Olen nettisivuilta joskus aikaisemmin katsastanut noi kilpailijat ja nyt uudestaan, mutta noin muuten ei tule seurattua tätä. Softengine, MadCraft ja Lauri Mikkola on oikeastaan ainoot mitkä itse hyväksyisin viisuihin. Muut on aika blääh. Tosin ei näidenkään kolmen kappaleilla vielä kuuhun mennä, mutta meininki on reteetä. Ja Softengine on näköjään päässyt finaaliin, mikä on tosi jees. :)

January 17th, 2014, 12:13 am
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Joo, onneksi ne eikä Hukka ja Mama. :D Mua jotenkin niin ärsyttää kun niitä kehutaan koko ajan. Fakta on, että Selja on kappaleena ihan hyvä, mutta ei sen naisen (Maman) ääni musta mitenkään ihmellinen ole. Eikä se ole oikein sellaista musiikkia, jota itse kuuntelisin paria kertaa enempää.

January 17th, 2014, 1:27 am
Profile
Dearest
Dearest

Jes! Hyvä että Softengine voitti! Olisihan moni muukin voiton ansainnut, mutta jotenkin oon iloinen noiden nuorien poikien puolesta ja kerrankin meillä on mun mielestä hyvä kappale siellä. :)

February 2nd, 2014, 12:08 am
Profile
NEXT LEVEL
NEXT LEVEL

Täysin samaa mieltä. Tosin Hukalla ja Mamalla sekä MIAUlla oli sen verran reteet esitykset tossa finaalissa, että ehkä ne olisivat sopineet viisuihin paremmin. Mutta joo, ainakin nyt on hyvä biisi siellä. :)

February 4th, 2014, 9:12 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Olin vähän yllättynyt kun Mama sanoi niiden esittelyvideossa, että jos heidät valitaan, niin laulukieli saattaa muuttua espanjaksi. Mun mielestä voi hyvinkin olla mahdollista, että siinä kohtaa tipahti muutama äänestäjä...:D

MIAU teki myös erinomaista työtä ja olet oikeassa siinä, että se lavashow oli aika näyttävä. :) Aattelin tuota finaalia katsoessani, että ehkä MIAUn pitäisi voittaa, koska viime aikoina Pussy Riot on ollut otsikoissa ja ehkä tyttöenergia olisi voinut purra tämän vuoden euroviisiyleisöön. Mutta ei sitä koskaan tiedä miten loppupeleissä käy.

Jännä nähdä kenet Ruotsi lähettää edustajakseen kun kerran parilla musiikkituottajalla oli taas niin hyvää sanottavaa esim. siitä, miten "jälkeenjääneitä" me suomalaiset musiikin saralla ollaan. <____<

February 5th, 2014, 10:14 pm
Profile
NEXT LEVEL
NEXT LEVEL

En ihan hyväksy tuota, että viisuissa laulettaisiin eri kielellä kuin karsinnoisssa. Kieli voi kuitenkin muuttaa kappaleen olemusta aika paljonkin. Tuntuis vähän äänestäjien pettämiseltä, jos siis vedetäänkin jotain muuta kuin mitä sinne äänestettiin. Ja mitä vikaa suomen kielessä muka on, että se pitää vaihtaa johonkin muuhun. Ärsyttävää... Mutta hyvä vaan jos siis äänestäjätkin olivat samaa mieltä kuin minä. :)

Ja ruottalaiset nyt dissaa meitä ihan kaikessa, vaikka totuus voi olla jotain muuta. Mutta tässä asiassa olen osittain samaa mieltä. Ison maailman mukaista pop musaa täällä ei ole osattu tehdä. Kaikkea muuta kyllä osataan, mutta se mainstream osasto jumittaa. Osittain varmaan ihan siitä syystä, että täällä ei vain ole tarpeeksi kiinnostusta elektrohumppaa kohtaan.

February 9th, 2014, 1:51 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Edustajan kappaleen kuuntelin eilen. Ei paha, sjokiset. :) Kertsi ainakin kuulostaa "kansainvälisemmältä" rockilta, mutta ei tiedä onko tästä sitten uppoamaan euroviisu-äänestäjiin. :roll: Jos niiltä jumbosijoilta vaihteeksi noustaisiin, niin sekin kelpaisi.

February 10th, 2014, 4:42 pm
Profile
Dearest
Dearest

Katsoin eilen kolme ensimmäistä esitystä Ruotsin Melodifestivalen- kilpailun neljännestä osiosta. Eivät kyllä iskeneet yhtään! Mutta toki näitä esityksiä on paljon ja en yhtään tiedä, mitkä ovat jo päätyneet finaaliin. Finaali on ilmeisesti marraskuun alussa.

February 23rd, 2014, 2:08 pm
Profile
Reply to topic   [ 51 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next