Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Virallinen miittithread 
Author Message
I am...
I am...

Hahaa! Kesä lähestyy hurjaa vauhtia, joten on aika tuoda tämä takaisin. :D Viime kerroilla oli niiin kivaa, että olisi tosi mukava jos saataisi uusi miitti taas järjestettyä tänä kesänä! Minkälaisia kesäsuunnitelmia ihmisillä on, onko esimerkiksi töitä tai lomamatkoja tiedossa? Vähän jos osaisi hahmottaa sopivaa aikaa jo.

Itse lähden viikon päästä Outokumpuun, mutta aion tulla välillä takas Helsinkiin, elokuusta eteenpäin oon sitten taas täällä kun kesäkursseja on sillon. Mut tosiaan tuona väliaikana millon tuun en vielä tiedä, mutta sitä voisi kans sovittaa sellaseen aikaan kun miitti sopisi :)

Helsinki lienee taas paras pitopaikka. Luvassa yhteistä kivaa, intro don ja ehkä jopa muitakin pelejä ja yleistä hengausta :D Toivottavasti mahdollisimman moni pääsisi mukaan!

May 12th, 2012, 12:00 pm
Profile WWW
Melody
Melody

juu mieluusti elokuussa. tai ainakin mulle kävisi silloin parhaiten. Saan kyllä varmasti sumplittua ennen sitäkin mutta en viittisi pistää rahaa helsinkiin ennen japanin reissua .___. tosin.. en muista koska mun opiskelijakortti vanhenee että sitten kun se tapahtuu niin meikäläinen ei ihan joka päivä helsinkiin lähdekkään, hyvä jos kerran vuodessa maltan lähtiä. Mutta hankala tässä vaiheessa mitään sopia kun ei työlistojakaan vielä ole.

// ei mutta.. oon mä tossa kesäkuussa ilmeisesti tulossa helsinkiin että silloin joskus itelle ainakin ehkä käy, mutta en kyllä osaa vielä sanoa päiviä. Mutta järjestetäänkös miitti taas viikonloppuna?

May 12th, 2012, 3:16 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Juu, sanoisin myös, että kesäkuun alku tai elokuu. Kesäkuun eka viikonloppu ei käy, mutta siitä eteenpäin. 9. kesäkuuta, esimerkiksi, olisi passeli. Kyllä mulle tyyliin muulloinkin kesällä voi käydä, mulla on vaan tosiaan kesätöitä heinäkuun puoleen väliin ja sitten on siitä viikon päästä se the matka...eli viikonloput sitten on mahdollisia ainoastaan (vaikka kaiketi onkin useimmille joka tapauksessa). Elokuusta ei osaa sanoa tarkemmin tässä vaiheessa.

May 12th, 2012, 4:02 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Hmm, kattelin just kalenteria ja tuomio olisi tämä; kesäkuu ei käy mulle ollenkaan. Heinäkuu kävisi ehkä parhaiten, paitsi yksi viikko... ja en ole varma mikä viikko se olisi. Ja heinäkuussa luultavasti viikonloput olisin muualla. Elokuussa mulla alkaa taas työt, mutta jos miitti pidettäisiin la tai su, pääsisin kyllä. Paitsi viikolla 32.

May 13th, 2012, 9:08 am
Profile WWW
progress
progress

Olisipa kiva tosiaan järjestää miitti! Toivottavasti vaan pääsen jos elokuussa on saatan olla nimittäin Pariisin suunnalla ainakin alku-elokuusta. Mutta toivottavasti pääsisin, viime kerralla oli meinaan tosi kivaa! :3

July 1st, 2012, 3:55 pm
Profile
Melody
Melody

ei tästäkään ole puusta pitkälle taas päästy :D mutta ite en oo ainakaan tulossa jos tässä kuussa jotain värkätään.

July 1st, 2012, 10:02 pm
Profile WWW
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Ei sitä kyllä tässä kuussa pidetä millään. Varmaankin elokuun lopussa tai syyskuussa, miten se kävisi kaikille?

July 2nd, 2012, 10:50 am
Profile WWW
Melody
Melody

elokuun lopussa mielellään, koska opiskelijakortti vanhenee sitten. Sen jälkeen en kyllä tule :S voitais tätäkin vaihtaa vaikka tampereelle niin olisi yhtä pitkä matka kaikilta tyyliin.

July 2nd, 2012, 4:32 pm
Profile WWW
Startin'
Startin'

Ei tainnu tulla Ayu miittiä tälle vuodelle? xD
Ellei joku halua tavata nyt tässä syssymmällä?

September 19th, 2012, 2:21 am
Profile
Melody
Melody

joo viime vuonna ei tullut ayu miittiä sitten pidettyäkään :D entäs tänä vuonna?

February 5th, 2013, 9:20 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next