Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Virallinen miittithread 
Author Message
progress
progress

Oo täällä on tällainen thread! Olinkin miettinyt että oletteko miittejä pitänyt aikasemmin. Ja olen todellakin kiinnostunut! Pystyn pyytämään helposti vapaata töistä, mutta en mieluusti viikonlopulle, koska parhaat liksat. Mutta yhden viikonloppupäivän voisin kyllä uhrata. Olen itse Turussa niin täältä pääsen helposti minne vaan.

February 5th, 2013, 9:48 pm
Profile
Melody
Melody

^miittiä on ollut nyt muistaakseni kahdesti mun aikana, ja ilmeisesti joskus foorumin alkuaikoina oli yksi, tosin silloisista henkilöistä ei taida olla enää ku Melinda? :D mutta oon myös siis kiinnostunut, seinäjoelta on vaan hankalampi lähteä helsinkiin päin, että pääsyni ei oo sata varmaa. Olis jees myös pitää tyyliin treellä joskus miitti, niin se olis sopivasti suht keskellä, niin pääsee ehkä tuolta pohjoisemmastakin ihmiset paremmin.

February 6th, 2013, 1:29 pm
Profile WWW
progress
progress

Joo olishan se ajallisestikin järkevämpi pitää jossain keskimaan (hehe) suunnilla. Ja mua ei kyl yhtään haittais päästä käymään Marusekissa siinä ohessa..

Missä ootte aikasemmin oleillu? Jonkun kotona vai hengaillen ympäriinsä? Musta ois ihan hauska, jos käytäis esim. vaik tuolla Marusekissa syömässä ja siitä vois jatkaa sitte minne jatketaankaan.

February 6th, 2013, 1:44 pm
Profile
walking proud
walking proud

^Mitä ollaan tehty edellisessä miitissä (joka oli siis syksyllä 2011) raporttini vanhalta foorumilta tällä sivulla (kolmas viesti sivulla): http://ayumoments.suddenlaunch3.com/ind ... &start=510

Tuosta saa varmaan hyvän kuvan, mitä on tehty, koska tuota miittiä edeltäväkin meni samoilla meiningeillä.

February 6th, 2013, 5:14 pm
Profile
Melody
Melody

niin ja Marusekikö on treellä? sopiiko kaikille, että seuraava miitti olis tampereella? :D mulle kävis nimittäin paremmin kun hyvin, voisin majottua kaverinkin työ jos tiukkaa tekee.

ja tulipas yhtäkkiä ikävä vanhaa foorumia. tykkäsin siitä kyllä kovasti, mutta järkevintähän toki oli toimivuuden osalta siirtää tänne.

February 7th, 2013, 11:54 pm
Profile WWW
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Mulle mahdollisesti kävisi Tampere, mutta en usko, että löydän aikaa tälle kun vasta lähempänä kesää/mahdollisesti vasta kesällä. :/

February 8th, 2013, 12:07 pm
Profile WWW
Melody
Melody

^joo en mäkään aatellu, ku vasta kesällä. Ennemmin en mäkään ihan välttämättä pääse.

February 8th, 2013, 6:12 pm
Profile WWW
progress
progress

Juu kesällä olis varmaan paras aika. Kesäkuu sopis mulle ehkä parhaiten. Voidaan varmaan sit lähempänä pohdiskella päivämääriä :)

Vaikutti muuten hauskalta toi aikasempi miitti. Intro don on ilmeisesti joku musavisa..? :D

February 10th, 2013, 1:56 pm
Profile
Reply to topic   [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2