Reply to topic  [ 154 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Next
Länsimainen musiikki - yleinen keskustelutopic 
Author Message
walking proud
walking proud

Pitää tämäkin topic löytyä täältä...

Anyway, syyni ketjun aloittamiselle on niinkin köyhä kuin että jee, Idolsin tulee voittamaan vaihteeksi nainen sitten Hanna Pakarisen! Jo oli aikakin, periaatemielessä ihan. Tällä kertaa finalisteilla on kyllä laulutaidot kohdillaan oikeasti, vaikka Idols etsiikin just sitä idolia enemmänkin eikä vain sitä parasta laulajaa in the end. Tänään ratkeaa kisa siis. En ole seurannut kuin nämä viimeisimmät jaksot itse asiassa, enkä ole varma, kumman haluan voittavan, Susannan ja Diandran. Kumpi vain käy, toki pohojalaasen voitto olisi hieno juttu ihan periaatteessa. ;) Saa nyt nähdä, kantavatko siivet tytöillä kummallakaan menestykseen lopulta...ja olisi muuten ollut ihan hirveää, jos se Torsten olisi päässyt tähän viimeiseen mittelöön, kyllä niin paljon laimeampi laulaja noihin verrattuna on. :P

May 6th, 2012, 11:31 am
Profile
walking proud
walking proud

Oon niin samaa mieltä Torstenista... En oo tykänny hänestä oikeen missään vaiheessa. :/ Onhan hän ihan symppis ja hänellä on oma selkee tyyli, mut kun kerran oli päässy niin pitkälle, nii pitäis mun mielestä olla kyllä paremmat laulutaidot.

Ite oon kannattanu Diandraa alusta asti ja toivon edelleen, että hän voittais! :mrgreen: Susanna on kyllä upee ääni kanssa, et oikeestaan en voi sanoo olevani pettyny kumpi sitte voittaakaan. Mut eihän sillä voittajalla toisaalta oo väliä kun aattelee edellistenkin kausien kilpailijoita ja sitä, miten he on menestyny ite kisan jälken.

May 6th, 2012, 3:36 pm
Profile
Dearest
Dearest

Mulla ei ollut voittojasuosikkia, koska en oikeastaan idolsia hirveesti enää seuraa. Enemmän oikeastaan Amerikan versiota, koska siinä on parempia laulajia...xD

Itse en tosin ole oikein käsittänyt miksi juuri tätä kautta on kehuttu niin paljon, koska taso ei musta todellakaan ole ollut parhaimmasta päästä. Sussu ja Didi ihan ansaitusti olivat vastakkain finaalissa, mutta molemmilla on kuitenkin vielä tekemistä ääntensä kanssa ja varsinkin korkeimpien äänien, että ne tulee puhtaasti. Eilen kyllä kalskahti pari kertaa korvaan aika ikävästi. Noh, mutta molemmat vielä niin nuoria, että varmasti kehittyvät enkä missään nimessä väitä, että olisin itse sen parempi. xD

Mitä muuten tynkkäsitte siitä sinkkubiisistä minkä molemmat tytöt esitti? Musta se oli ihan ok, mutta esim. Diandraa ajatellen ehkä vähän liian vanhanaikainen sanoitukseltaan. Muutenkin olisi ollut kiva, jos molemmille tytöille olisi tehty eri biisi esitettäväksi, mutta en sitten tiedä olisiko se ollut liian epäoikeudenmukaista äänestystä ajatellen. Mitä tuumaatte?

+ Piti vielä sanoa, että tällä kaudella petyin eniten tuomaristoon, joka tuntui keskittyvän vain niihin hyviin puoliin eikä uskaltanut antaa negatiivista palautetta. Verratkaa esim. siihen jaksoon missä oli se ruotsalainen tuomarivieras. Se sentään uskalsi sanoa, mitä ajatteli, vaikka olisikin voinut hieman toisin asetella sanojaan.

May 7th, 2012, 3:55 pm
Profile
walking proud
walking proud

Meja wrote:
Mitä muuten tynkkäsitte siitä sinkkubiisistä minkä molemmat tytöt esitti? Musta se oli ihan ok, mutta esim. Diandraa ajatellen ehkä vähän liian vanhanaikainen sanoitukseltaan. Muutenkin olisi ollut kiva, jos molemmille tytöille olisi tehty eri biisi esitettäväksi, mutta en sitten tiedä olisiko se ollut liian epäoikeudenmukaista äänestystä ajatellen. Mitä tuumaatte?

Joo, D:lle biisi ei niin hyvin sopinut kuin Sussulle. Mutta mistä lähtien mikään voittajabiisi olisi ollut kummoinen? Ei mistään. xP Mutta se oli kyllä epäreilua, että Diandralle tuomaristo antoi haastavamman ja laulajalle paremmin sopivan kappaleen kuin Susannalle. Vaikka eipä sillä lopulta paljon väliä olisi ollut, koska olihan se silti selvää, että kuka voittaa, eli ennakkosuosikki piti kutinsa. Haha, ja niin erilaisia nämä laulajat ja omilla tavoillaan hyviä. Diandra on iloinen ja eläväinen esiintyjä, mutta ääni ei ole kovin omaperäinen (vahva toki), kun taas Susannalla on omaperäisempi ääni, mutta esiintyminen on epävarmempaa ja "angstimpaa". xP

May 7th, 2012, 5:09 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Huomasin, että täällä ei nyt olekkaan vielä Adamille omaa topiciansa! Pakko sitten kirjoittaa tänne. :)

Kuuntelin vähän aika sitten vihdoin Trespassing albumin ja sen jälkeen se on ollut kovassa kuuntelussa! Monet varmaan muistaa miten mulla oli tuossa jokin aikaa sitten pieni kyllästyminen herran musiikkiin (se ei ylettynyt tietenkään herraan itse, en van jaksanut kuunnella sitä eka albumia hirveästi vaikka kappaleet olivatkin musta hyviä), mutta nyt olen taas mukana!! :D Trespassing on ihan uskomaton.

Albumin parhaimman kappaleen tittelin voittaa ehdottomasti Runnin'. Vau, vau ja vielä kerran VAU! Todella lähelle tulee myös Never Close Our Eyes ja Outlaws of Love. Tosi paljon muitakin hyviä on, esim. tykkään suuresti myös kappaleista Trespassing, Cuckoo, Shady, Underneath ja Chokehold. Muutkin on hyviä, mutta ne eivät ole ainakaan vielä ihan yhtä paljon mieleen kun nämä mainitsemani.

Suosittelen kuuntelemaan! Jos ei heti aukea, kannattaa myös ehkä kuunnella ainakin toisen kerran, kappaleissa on monia koukkuja, jotka huomaa mahdollisesti vasta muutaman kuuntelukerran jälkeen. :)

May 27th, 2012, 10:16 am
Profile WWW
Dearest
Dearest

Meinaako joku hankkia liput Jennifer Lopezin konserttiin? :D

June 5th, 2012, 11:42 am
Profile
Melody
Melody

^houkuttelisi kyllä! mutta ei vielä tiedä, lippuja tuskin on enää elokuussa, että taitaa tämäkin jäädä välistä.

June 5th, 2012, 11:45 am
Profile WWW
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Muakin kyllä kiinnostaisi, mutta en luultavasti ole menossa. Harkitsen vielä. :)

June 5th, 2012, 9:04 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

How to make your own Pitbull song:

1) Say 'Dale!'

2) Mumble 3 Spanish words

3) List 4 cities.

Congratulations, you just made a Pitbull song

:lol:

June 11th, 2012, 3:37 pm
Profile
walking proud
walking proud

^ Toi alko kyllä hymyilyttämään! :mrgreen: En oo oikeen koskaan tykänny Pitbullista, mut täytyy sanoa et Back in Time on loistava biisi.

June 11th, 2012, 5:53 pm
Profile
Reply to topic   [ 154 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Next