Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Vanha J-musiikki 
Author Message
Dearest
Dearest

Ayami Muto tuo kyllä todella paljon mieleen nuoren Seikon. Tässä pari videota hänen Eien to Shunkan debyyttialbumilta. Highly recommended!

May 20th, 2014, 5:15 pm
Profile
Dearest
Dearest

Akina Nakamori julkaisi uuden albuminsa FIXER 30.12.2015. Mulle tämä tuli ihan puskista, vaikka tiesin uusista sinkuista....en vieläkään voi käsittää tätä. :hearts:

December 31st, 2015, 1:32 am
Profile
Startin'
Startin'

Tämä olikin mukava biisi. Tuli kuunneltua Akinan vanhempaakin matskua samalla.

January 9th, 2016, 8:31 pm
Profile
Dearest
Dearest

Joo, itsekin tykkään! :hearts: Oikeastaan olisin alun perin halunnut linkittää Endless Lifen, mutta en löytänyt sitä kokonaisena youtubesta. Albumikokonaisuutena pidän enemmän A kuin B osiosta, sillä jälkimmäisessä meno "rauhoittuu". Tosin Lotus on varmasti mahtava livenä, jos Akina vielä lavoille saadaan!

Kaiken kaikkiaan täytyy todeta (vaikka olenkin Akina fanina ehkä hieman puolueellinen), että koko albumi on mahtava osoitus Akinan tavasta tulkita laulujaan ja pysyä mukana nykyajassa (edm- kappaleet) vaikuttamatta kuitenkaan siltä, että yrittäisi liikaa. Ne on musta hyvällä maulla tehty. :yesyes:

January 10th, 2016, 7:08 pm
Profile
Startin'
Startin'

Törmäsin viikonloppuna Yellow Magic Orchestraan, enkä ymmärrä miten olen onnistunut missaamaan näin mahtavan bändin näin pitkään. Tällaiselle synanörtille on kyllä sellaista kuolausmatskua ettei paremmasta väliä. :)

Kertakaikkiaan. En ole vuosiin ollut mistään uudesta löydöstä näin innoissani. :D

February 10th, 2016, 9:51 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Siinä onkin sulle sitten työnsarkaa kahlata läpi YMO:n koko tuotanto ja jäsenten vielä erikseen jos kiinnostaa. :D En itse kuulu YMO:n suurkuluttajiin, mutta onhan niillä tarttuvia kappaleita. Tosin luulen, ettei kukaan vähänkään j-musasta perillä oleva ihminen pysty kiistämään Haruomi Hosonon tuottajanlahjoja... (mm. Miharu Koshi & URBAN DANCE, jotka lukeutuvat mun omiin suosikkeihin).

February 13th, 2016, 12:07 am
Profile
Startin'
Startin'

^Joo työsarkaa riittää. :D Oon kyllä albumit aika hyvin mennyt jo läpi ja aika paljon tota livematskua, joka on usein paljon mielenkiintoisempaa kuin albumit näillä. Hauskoja on myös viime vuosina vedetyt lämmittelykonsertit. Jotenkin vaan käy sääliksi kun tuo syna-arsenaali on vaihtunut johonkin Yamahan Motiffiin.

February 22nd, 2016, 10:10 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Mun asiantuntemus syntikoiden evoluution suhteen on tosi pientä, mutta kyllä erot 80- luvulta tähän päivään huomaa ihan selvästi. Tykkään enemmän "raa'asta" alkuperäisestä soundista. :yesyes: Ja oon muuten jo jonkin aikaa haaveillut ostavani tällaisen soittimen itselleni...en vaan oikein tiedä mistä pitäisi lähteä näin amatöörinä liikkeelle. :D Enkä halua mitään pientä neliönmuotoista rasiaa pöydälle...xP

February 23rd, 2016, 5:53 pm
Profile
Reply to topic   [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2